مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت کیخلاف وائٹ ہاو¿س کے سامنے ٹرمپ دو ر میں کشمیری امریکن کمیونٹی پہلا احتجاجی مظاہرہ کرے گی

 

مظاہرے میں نیویارک ، واشنگٹن ، شکاگو سمیت امریکہ کے مختلف شہروں سے کمیونٹی ارکان شریک ہونگے ۔ سابق وزیر اعظم آزاد کشمیر بیرسٹرسلطان محمود امریکہ پہنچ گئے

نیویارک (محسن ظہیر سے ) ڈونلڈ ٹرمپ کے صدارت سنبھالنے کے بعد کشمیری و پاکستانی امریکن کمیونٹی کے ارکان 21مئی اتوار کو واشنگٹن میں وائٹ ہاوس کے سامنے بھارتی جارحیت کیخلاف پہلا کینڈل لائٹ احتجاجی مظاہرہ کرے گی ۔ مظاہرے میں نیویارک ، واشنگٹن ، شکاگو سمیت امریکہ کے مختلف شہروں سے کمیونٹی ارکان شریک ہونگے ۔
آزاد کشمیر کے سابق وزیر اعظم بیرسٹر سلطان محمود بھی کینڈل لائٹ مظاہرے میں شرکت کے لئے امریکہ پہنچ گئے ہیں ۔ نیویارک میں کشمیری امریکن کمیونٹی کے رہنما چوہدری ظہور اختر کے استقبالیہ سے خطاب کے دوران انہوں نے کہا کہ لائین آف کنٹرول ، دیوارِ برلن کی طرح ہے ۔ میں نے جرمنی ، یورپین پارلیمنٹ ، آئرلینڈ، اقوام متحد ہ اور سٹیٹ ڈیپارٹمنٹ کے حالیہ دوروں کے دوران عالمی قیادت کو واضح کیا ہے کہ کشمیری عوام دیوار برلن کی طرح ، لائین آف کنٹرول کو بھی گراد یں گے اور کشمیر اور کشمیری عوام کو آزادی نصیب ہو گی ۔
بیرسٹر سلطان محمود نے کہا کہ صدر ٹرمپ اپنے انتخابی وعدے کے پیش نظر مسلہ کشمیر کے حل میں اپنا کردار اداکریں ۔ انہوں نے کہا کہ دنیا میں پائیدار امن کے لئے مسلہ کشمیر کو حل کروایا عالمی قیادت کی اولین ترجیح اور فرض ہونا چاہئیے ۔ ۔

 

 


تاریخ اشاعت : 2017-05-20 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock