پاکستانی امریکن کمیونٹی کا مسلم امریکن کمیونٹی کی صورتحال پر تشویش کا اظہار ، سفیر جلیل عباس جیلانی کا کمیونٹی قائدین کو مراسلہ ارسال

واشنگٹن ڈی سی (محسن ظہیر ) پاکستانی سفارتخانے واشنگٹن ڈی سی کی جانب سے امریکہ میں تناو کی موجودہ صورتحال پر تشویش کا اظہار کیا گیا ہے اورسفارتخانے کی جانب سے اس تشویش اور تحفظات کو ”شئیر“ کیا گیا ہے کہ جو مسلم امریکن کمیونٹی کی جانب سے ظاہر کئے جا رہے ہیں ۔


پاکستانی سفارتخانے کی جانب سے جاری کردہ خصوصی پریس ریلیز میں کہا گیا ہے کہ جن معاملات کے حوالے سے پاکستانی امریکن کمیونٹی کو تشویش ہے، اس سلسلے میں ہم کمیونٹی کے ساتھ ملکر کام کررہے ہیں ۔ پاکستانی سفارتخانے کے مطابق پاکستانی کمیونٹی امن پسند ، با عزت اور قانون کا احترام کرنے والی کمیونٹی ہے ۔


بیان میںمزید کہا گیا کہ پاکستانی کمیونٹی کے ڈاکٹرز ، انجنئیرز ، آئی ٹی انجنئیرز ، وکلاء اور کاروباری حضرات اور ارکان محنت کرکے نہ صرف امریکہ بلکہ پاکستانی کی معاشی و معاشرتی ترقی میں حصہ ڈال رہے ہیں
پریس ریلیز میں کہا گیا کہ پاکستانی کمیونٹی دو دوست ممالک، ان کے کلچرز اور عوام کے درمیان ایک پل کا کردار ادا کرتی ہے جس کا ہر سطح پر اعتراف کیا جاتا ہے ۔ یہ بھی کہا گیا کہ پاکستانی سفارتخانہ متعلقہ امریکہ حکام سے رابطے میں ہے تاکہ پاکستانی کمیونٹی کے خوف ، عدم تحفظ اور امتیازی سلوک کے حوالے سے خدشات کو دور کیا جا سکے ۔
امریکہ میں پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی نے پاکستانی امریکن کمیونٹی ارکان سے کہا ہے کہ وہ اپنا کام محنت سے کریں اور ایک ذمہ دارہ امریکہ شہری و رہائشی کی حیثیت سے اپنا کردار ادا کریں ۔
سفیر جلیل عباس جیلانی کی جانب سے پاکستانی امریکن کمیونٹی کے قائدین اور ارکان کے نام خصوصی خط بھی جاری کیا گیا ہے کہ جس میںانہوں نے کمیونٹی کو سفارتخانے کی ہر ممکن مدد اور تعاون کی یقین دہانی کروائی ہے ۔سفاتخانے کی جانب سے امید ظاہر کی گئی ہے کہ امریکہ میں بسنے والے پاکستانیوں کی خدمات اور کردار کو سراہا جائیگا۔

تاریخ اشاعت : 2015-12-08 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock