اقوام متحدہ کے سامنے اہل تشیع کمیونٹی کی تین روزہ بھوک ہڑتال 


نیو یارک( خصوصی رپورٹ) پاکستان میں اہل تشیع کے مبینہ قتل عام کے خلاف اظہار مذمت اور اس قتل عام کے خلاف گزشتہ 45 دن سے بھوک ہڑتال کرنے والے وحدت مجلس المسلمین کے مرکزی جنرل سیکرٹری علامہ راجہ ناصر عباس جعفری سے بھر پور یکجہتی کیلئے اقوام متحدہ کے سامنے تین روزہ علامتی ہڑتال منعقد کی گئی۔ جس میں بڑی تعداد میں لوگوں نے شرکت کی۔

 

ولایت ٹی وی کے سر براہ اور معروف شیعہ عالم علامہ ظہیر الحسن نقوی نے تینوں دن بھوک ہڑتال کی۔ اس علامتی بھوک ہڑتال کے انعقاد میں شیعہ کمیونٹی کی ممتاز شخصیات جاوید حسین‘ ڈاکٹر میاں ظفر نقوی‘ سید عباس رضا اور امتیاز چوہدری نے اہم کردار ادا کیا۔ المصطفیٰ فاﺅنڈیشن اور ولایت ٹی وی کے زیر انتظام منعقدہ علامتی بھوک ہڑتال میں المھدی فاونڈیشن سینئر اور المھدی ٹی وی نے بھر پور تعاون کیا۔


المھدی فاﺅنڈیشن کے روح رواں علامہ ڈاکٹر سخاوت حسین سندرالوی نے علامہ ظہیر الحسن نقوی کے ساتھ بھر پور یکجہتی کا اظہار کرتے ہوئے بدھ کی شب کافی دیر بھوک ہڑتال کیمپ میں شرکت کی۔ انہوں نے المصطفیٰ فاﺅنڈیشن اور ولایت ٹی وی کے سینٹر کو بے حد سراہا۔ ان کے علاوہ مختلف اسلامی مرکز و امام بارگاہوں کے عہدیداران اور علماءکرام بھی گاہے بگاہے سینٹر کا دورہ کرتے رہے اور علامہ ظہیر الحسن کے جذبے کو سراہتے ہوئے وحدت مجلس المسلمین کے جنرل سیکرٹری علامہ راجہ ناصر عباس جعفری کے ساتھ بھر پور یکجہتی کا اظہار بھی کیا۔


نوجوان خطیب اہلیت مولانا ابصار نقوی نے بھی کیمپ میں شرکت کی اور علامہ ظہیر الحسن نقوی کے ساتھ اظہار یکجہتی کیا۔ علامہ ظہیر الحق نقوی نے نیو یارک ٹرائی اسٹیٹ کے اہل تشیع کی کیمپ میں شرکت اور پاکستان میں شیعہ برادری سے اظہار یکجہتی اور حکومتی ظلم و ستم اور بھر پور جذبات کے اظہار پر تمام کا فرداً فرداً شکریہ ادا کیا۔

 

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں غیر ملکی مداخلت خصوصاً بعض اسلامی ملکوں کی شیعہ برادری کے خلاف کارروائیاں پاکستانی کو کمزور کر رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم اپنے کاز کے لئے جدوجہد کرتے رہیں گے۔ انہوں نے علامہ راجہ ناصر عباس جعفری کو سلام عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ شیعہ قوم کے لئے ان کی قربانیاں نا قابل فراموش ہیں۔ ہم سب ان کے شانہ بشانہ کھڑے ہیں۔ انہوں نے جاوید حسین‘ سید عباس رضا‘ ڈاکٹر ظفر نقوی اور امتیاز چوہدری کا خاص طور سے شکریہ ادا کیا جنہوں نے انتھک جدوجہد سے اس بھوک ہڑتال کو کامیاب بنانے میں اہم کردار ادا کیا۔

 

انہوں نے المھدی فاﺅنڈیشن‘ المھدی ٹی وی خصوصاً علامہ سخاوت حسین کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ تمام شیعہ تنظیموں اور ماتمی دستوں کے مشکور ہیں جنہوں نے کیمپ میں نہ صرف شرکت کی بلکہ اس انعقاد میں تعاون بھی کیا۔


جمعرات کے روز شب شہداءمنایا گیا۔ اس موقع پر اعمال بھی ادا کئے گئے نیو یارک ٹرائی اسٹیٹ کی تمام ماتمی انجمنوں نے خصوصی شرکت کی۔ جمعہ کی شام لگ بھگ 6 بجے بھوک ہڑتال کا اختتام خصوصی دعا سے ہوا۔ آخری روز بھی بڑی تعداد میں لوگ شریک ہوئے۔ اس دوران پاکستان کے نامور قوال امجد صابری کے بہیمانہ قتل کی مذمت کی گئی۔ اس سلسلے میں کینڈل لائیت ویجل کا بھی اہتمام کیا گیا۔

تاریخ اشاعت : 2016-06-29 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock