انٹر ا پارٹی الیکشن ہم ہار جیت کےلئے نہیں بلکہ چئیرمین عمران خان کے نئے پاکستان کے مشن میں اپنا کردارادا کرنے میں ایک دوسرے پر سبقت لے جانے کے لئے لڑرہے ہیں، خاور بیگ

 نیویارک (خصوصی رپورٹ) پاکستا ن تحریک انصاف (ٹائیگرز) کے امیدوار برائے جنرل سیکرٹری مرزا خاور بیگ نے کہا ہے کہ تحریک انصاف نیویارک میں ہونیوالے انٹر ا پارٹی الیکشن ہم ہار جیت کےلئے نہیں بلکہ چئیرمین عمران خان کے نئے پاکستان کے مشن میں اپنا کردار ادا کرنے میں ایک دوسرے پر سبقت لے جانے کے لئے لڑرہے ہیں ۔

 

انہوں نے سیکرٹری جنرل کے امیدوار کےلئے اپنی نامزدگی قبول کرتے ہوئے اپنے بیان میں کہا کہ انشاءاللہ تحریک انصاف ٹائیگرز کے صدارتی امیدوار پرویز ریاض کی قیادت میں ہم نئے پاکستان کی جدوجہد میں اپنا مثالی کردار ادا کرینگے ۔


مرزا خاور بیگ نے تحریک انصاف نیویارک کے ارکان سے کہا کہ وہ انہیں ، پرویز ریاض اور نائب صدر کے امیدوار اسلم ڈھلوں کو منتخب کرکے تحریک انصاف کے چئیرمین عمران خان کے نیا پاکستان بنانے کی تحریک انصاف نیویارک کو ہراول دستے کا کردار ادا کرنے موقع فراہم کریں ۔

 

انہوں نے کہا کہ میں اپنے تمام ساتھیوں کو یقین دلاتا ہوں کہ وہ مجھ پر جس اعتماد کا اظہار کریں گے ، انشاءاللہ میں اس پر پورا اترنے میں اپنا ہر ممکن کردار ادا کرونگا۔

تاریخ اشاعت : 2017-07-11 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock