رانا سعید بروکلین میلہ کمیٹی 2017کے صدر منتخب ، جاوید خان اور عزیز بٹ کا اعلان

نیویارک (خصوصی رپورٹ)پاکستانی امریکن کمیونٹی نیویارک کی معروف سیاسی و سماجی شخصیت رانا محمد سعید بروکلین میلہ 2017کے صدر ہونگے، اس بات کا اعلان پاکستانی امریکن مرچنٹس ایسوسی ایشن بروکلین کے چئیرمین جاوید خان اور سیکرٹری جنرل عبدالعزیز بٹ نے شاندار ریسٹورنٹ پر میاں فیاض ، روحیل ڈار، شکیلہ لقمان (ایم این اے ) ، ڈاکٹر خالد لقمان ، صحافی عظیم ایم میاں ، راجہ آزاد گل، شیر خان ، چوہدری پرویز اختر،طارق صدیقی سمیت کمیونٹی کے مقامی قائدین کے ایک اجلاس میں کیا ۔ انہوں نے کہا کہ دیگر عہدیداروں کا اعلان بھی جلد مشاورت مکمل ہونے کے بعد کیا جائیگا۔

 

پاکستانی امریکن مرچنٹ ایسوسی ایشن کو میلہ 2017 کی شاندار پلاننگ پر رکن قومی اسمبلی پاکستان شکیلہ چوہدری کی عہدیداران کو مبارکباد دی او ر کہا پاکستانی ثقافت کو فروغ دینے میں میلہ کلیدی کردار کا حامل ہے، ہر ممکن تعاون کریں گئے، شکیلہ چوہدری کی میلہ انتظامیہ کو یقین دہانی۔

 

بروکلین نیویارک میں رکن قومی اسمبلی شکیلہ چوہدری نے پاکستانی امریکن مرچنٹ ایسویسی ایشن کے عہدیداروں سے خصوصی ملاقات کی، ملاقات میں چئیرمین جاوید خان، صدر سعید خان اورسیکرٹیری جنرل عزیز بٹ سمیت دیگر عہدیداران نے شرکت کی۔

 

اس موقع پر سیکریٹری جنرل عزیز بٹ نے خاتون رکن قومی اسمبلی کو بروکلین میلہ 2017 کی تیاریوں، تاریخی پیش منظر، پاکستانی ثقافت کے فروغ سمیت دیگر پہلوو¿ں پر تفصیلی بریفنگ دی۔ عزیز بٹ کا کہنا تھا کہ کہ میلہ 2017 ماضی کی شاندار روایات کی عکاسی کرتے ہوئے پاکستانی کمیونٹی کی خدمت اور نئی نسل کو پاکستان سے متعلق آگاہی فراہم کرنے کی ذمہ داری خوش اسلوبی سے نبھائے گا، میلہ انتظامیہ کو منتخب کر لیا گیا ہے جس میں جاوید خان بطور چیئرمین اور نواز خان بطور صدر تمام ساتھیوں کو ساتھ لے کر چل رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میلہ سفارشات پاکستان حکومت کو بھی بھجوائی ہیں اور میلہ کو مزید کامیاب بنانے کے لیے حکومت کو کردار ادا کرنا ہوگا۔
چیئرمین جاوید خان نے شرکا کو بتایا کہ میلہ امسال 20 اگست کو پوری شان و شوکت سے منعقد ہوگا اور اس سلسلے میں تمام امور کا جائزہ لیا جارہا ہے۔ میلہ انتظامیہ کے صدر رانا سعید کا کہنا تھا کہ مجھے پر اعتماد کیا گیا جس پر مرچنٹ ایوسی ایشن کا مشکور ہوں اور جو ذمہ داری عائد کی گئی اسے پورا کریں گئے، امسال میلہ سابقہ تمام ریکارڈ توڑے گا۔میلے کے بانی رکن عظیم ایم میاں نے اپنی تجاویز میں کہا کہ میلہ پاکستانی کمیونٹی کی امانت ہے اور اسے اتحاد و یگانگت کا ذریعہ بنانا ہوگا نہ کہ اس سے کمیونٹی تقسیم ہو اور ہمیں اس معاملے پر کوشش کرنا ہوگئی کہ میلہ جن روایات کا امین رہا ہے، ان روایات کو اپنایا اور برقرار رکھا جائے۔

 

ملاقات کے اختتام پر عزیز بٹ نے الوادعی کلمات ادا کرتے ہوئے تمام شرکا کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ یہ امانت کوشش کریں گئے کہ صیح ہاتھوں میں رہے، میلہ کسی غلط ہاتھ میں کسی صورت جانے دینے کی حمایت نہیں کی جاسکتی۔

تاریخ اشاعت : 2017-05-05 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock