سات نومبر کے الیکشن میں مئیر بل ڈبلاز یو کی مکمل اور بھرپور حمایت کریں گے ، افتخار بٹ ، حمیم سید، ڈاکٹر محمد حق اور ملک عباس کے استقبالیہ میں پاکستانی امریکن کمیونٹی کی نیویارک کی خاتون اول شرلین میکرے کو یقین دہانی  

 

نیویارک سٹی کی خاتون اوّل شیرلین میکرائے( مئیر بل ڈی بلازیو کی بیگم)نے پاکستانی کمیونٹی کی ممتاز شخصیت افتخار بٹ کی دعوت پر لٹل پاکستان   کونی آئیلنڈ ایونیو (بروکلین)میں  پاکستانی کمیونٹی سے ملاقات کی اس موقع پر پاکستانی کمیونٹی کے مختلف طبقہ فکر کے افراد نے بڑی تعداد میں شرکت کی.افتخار بٹ اور انتظامی کمیٹی کے اھم رکن حمیم شاہ اور دیگر نےخاتون اوّل کا استقبال کیا.

 

اس موقع پر دو ننھی منی بچیوں نےخاتون اوّل  کو پھولوں کے گلدستے پیش کئے۔خاتونُ اوّل مس شیرلین نے پاکستانی کمیونٹی کے نیک جذبات اور انکے جوش و خروش کو اپنے لئے اعزاز قرار دیا انہوں نے افتخار بٹ،حمیم شاہ اور دیگر کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا جنہوں نے انکے اعزاز میں اتنا خوبصوت پروگرام ترتیب  دیا اور کہا کہ وہ پاکستانی کمیونٹی کی بےحد ممنون ہیں جنہوں نے پہلی مدت کے لئے بل بلازیو کو بھر پور طریقے سے کامیاب کروایا اور اس امید کا اظہار کیا کہ آئندہ بھی وہ اپنے ھر دلعزیز مئیر کو کامیاب کرائیں گے.

 

شیرلین میکرائے نے کہا کہ بل ڈی بلازیو آئندہ بھی اپنے وعدے پورے کریں گے۔اس موقع پر انہوں نے مئیر بلازیو کے حق میں بھر پور نعرے بھی لگوائے.قبل ازیں افتخار  بٹ نے اپنے خطاب میں شیرلین میکرائے کو میئر بلازیو کے بارے میں پاکستانی کمیونٹی کے جذبات سے آگاہ کیا.انہوں نے کہا کہ کمیونٹی کے لئے میئر بلازیو کی صورت میں  ایسا مئیر ملا ہے جن پر وہ مکمل اعتماد کرسکتے ہیں.انہوں نے کہا کہ میئر کی کارکردگی انہیں آیندہ چار سال کے لئے بھی آسانی سے منتخب کرانے کے لیے کافی ہے.حمیم شاہ نے اس بات کا اظہار کیا کہ مئیر بلازیو جیسا مئیر نیویارک کو بہت عرصے کے بعد مییسر ھوا ہے. انہوں نے اپنے انتخابی  منشور میں جو بھی وعدہ کیا وہ پورا کیا۔

 

حمیم شاہ نے اس مس شیرلین کو کمیونٹی کے مسائل سے بھی آگاہ کیا.اس موقع  پر افتخار بٹ کی بیوی اور انتظامی کمیٹی کی اھم رکن جینی احمد نے شیرلین میکرائے کا خیر مقدم کرتے ھوئے انہیں یقین دلایا کہ کمیونٹی مئیر کو دوبارہ کامیاب کرانے میں بھرپور کردار ادا کرے گی۔ جینی احمد نے کہا کہ اس موقع پر ایک نئی تنظیم نیویارک مسلم اینڈ جیوش کمیونٹی ھیلپ سینٹر کے قیام کا اعلان کیا جودونوں کمیونٹی کے بہتر مفاد کے لئے کام کرے گی.

 

تقریب سے خطاب کرنے والوں میں ملک عباس،ڈاکٹر حق ،ڈورین سید اور دیگر بھی شامل تھے۔ تقریب کے دوران پاکستان ڈے پریڈ کے لئے سالہا سال سے محنت اور خدمات انجام دینے پرپریڈ کمیٹی کے انتظامی  عہدیداروں اور والنٹیرز  تعریفی اسناد دئے گئے.آخر میں افتخار اور حمیم شاہ نے معزز لیڈی شیرلین اور دیگر مہمانوں کی آمد کا تہہ دل شکریہ ادا کیا.

تاریخ اشاعت : 2017-10-06 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock